Dnešným mladým ľuďom treba odovzdať skutočnosť o ľudskej láske v ich reči, aby si mohli vo chvíľach skúšky uvedomiť nesprávne smerovanie vzťahu, prípadne nájsť si taký vzťah, ktorý im neprinesie sklamanie.Autor v tejto knihe chce odovzdať to, čo mu cez množstvo životných príbehov umožnil spoznať Boh...
|
Pôvabná knižka nielen pre deti, ale pre všetkých, ktorí chcú deťom porozumieť. Toto dielko dosiahlo svetový úspech a patrí do zlatého fondu svetovej literatúry. Jeho hodnota a krása nespočíva len v peknom rozpr...
|
Aj dni oddychu môžeme prežiť naplno a v Božej prítomnosti. Čo robiť, aby prázdniny neboli prázdne dni?
Leto právom vnímame ako voľnejšie prežitý čas. Všetci túžime po zmene a odpočinku. Deti a mladí potrebujú nahradiť obdobie školských povinností hrami a dobrodružstvom, dospelí na chvíľu vypadnúť z...
|
Salezián Jozef Luscoň sa vo svojej novej knihe zameral na to podstatné okolo médií a ich vplyvu na nás. Rozvíja v nej témy: Čo sú médiá. Čo spôsobujú v človekovi. Ako menia spoločnosť a kultúru. A potom príde to najdôležitejšie: Čo s nimi robiť. Vyústi to do mediálneho projektu pre rodinu, triedu či...
|
Autor odpovedá na celkom presné potreby dnešného človeka. Nepíše ako spisovateľ uzavretý vo svojej izbe, pokúša sa byť apoštolom v živote, mať vnímavý sluch na hlas života. Jednoducho – píše presv...
|
S predhovorom pápeža Benedikta XVI.Študujte katechizmus! Zo srdca si to želám. Študujte katechizmus vášnivo a vytrvalo! Študujte ho v tichu svojej izby, čítajte ho vo dvojici, na stretnutí s priateľmi, vytvárajte štú...
|
Na detskej svätej omši som ponúkol deťom štyri kamienky svätosti: červený ako mučeníctvo, zelený ako svedectvo o Ježišovi, modrý symbolizujúci úctu k Panne Márii a biely ako znak čistoty. Ked som sa spýtal, kto chce biely kamienok, žasol som. Zo sto detí sa zdvihlo hore asi deväťdesiat rúk. Zvláštna...
|
|
Autorka "bez servítky" pomenúva ťažkosti dnešných mladých ľudí . Zvlášť sa venuje osobnostným i vzťahovým problémom a sexualite. Nejde o moralizovanie, hovorí: "Presne taký, aký teraz si,...
|